Werkwijze computerhulp op afstand

Computerhulp op afstand
Homewerkwijze computer hulplijncomputer hulplijn openingstijdenKlantervaring computer helpdeskPrijsinformatie computer hulplijnContact met de computer hulplijn
computer hulplijn
Hulp op afstand starten

 

computerhulp op afstand belgie

Computer helpdesk
computer problemen
computer hulplijn

1. Het werkt als volgt: U geeft de Microsoft geregistreerde medewerker tijdelijk toestemming om uw computer over te nemen. Dit klinkt eng en dat begrijpen we maar er is niets om bang voor te zijn. De software wordt overal in de wereld gebruikt door grote concerns en werkt met een wachtwoord en ID code die alleen van u zijn. Er wordt absoluut niets met uw computer gedaan wat u niet wilt. Het is net of de monteur naast u zit maar dan via de telefoon. U ziet precies wat de monteur doet en u houdt ten alle tijden de volledige controle over uw computer.

2. Als de verbinding tot stand is gekomen gaat de monteur, in samenspraak met u, direct aan het werk om uw computerprobleem aan te pakken en op te lossen.

3. Het probleem is verholpen u kunt u de software wegklikken. En de verbinding wordt verbroken. De betaling geschiedt achteraf via uw telefoonrekening.

Meer informatie over de software vindt u via de volgende link: Teamviewer veiligheid.

 

 

Teamviewer Quicksupport